Twilight

Igår ägnade jag hela kvällen åt att titta på dom 3 första filmerna i Twilight serien. Har inte sett dom förut men gav dom en chans och dom var riktigt bra. Är ingen faaan av vampyrer och sånt skit egentligen, men dessa var ruskigt bra. De var ungefär vad vi gjorde igår, var bara hemma och klättra på väggarna annars.
 
 
 
 
 
Idag har vi tänk att åka till Bollnäs en sväng, ta en tur på Erikshjälpen och kanske röda korset också. Är ute efter en sekretär. Men har inte hittat den perfekt än. Vill ha det som skrivbord så får Maximilian ta vårat om det skulle gå, han skriker rakt ut när jag säger att han ska få ett skrivbord, han vill ha sitt lilla barnbord och stol kvar, men han får inte plats med benen under längre så det är väl dax att byta ut de. Så hoppas jag hittar en fin sekretär snart :) Vet exakt hur jag vill att den ska se ut.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nikita

Hoppas du hittar en som ser ut som du vill :-)

Ja gillar heller inte vampyrer å fantasy men twilight är ett undantag , så bra !!

2013-01-03 @ 14:38:21
URL: http://nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0