Celines rum. Ostädat

 
Här kommer två bilder på Celines rum. Dock ostädat och rörigt. Inte direkt nå inspirationsbilder.
 
 
Kör såklart på vitt och ljusrosa i hennes rum. Ska byta ut expedithyllan mot ett litet vitrinskåp och ha det som dockskåp åt Maileg kaninerna och deras tillbehör hade jag tänkt.  Längtar tills i sommar då jag ska börja med hennes växasäng som är uppe på vinden och skrotar nu. Den ska såklart bli vit och ha lite texter. Just nu har jag ett annat projekt pågång till hennes rum, eller en leksak egentligen. Visar nog när den blir klar :) Men det dröjer nog någon vecka då jag väntar på lite grejer och så jobbar jag ganska mycket till veckan tror jag,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0