Mycket tejegrejer, men här kommer 2 fina till Maximilians rum.

Dom senaste dagarna har det blivit mycket "tjejgrejer" i bloggen. Så lätt att hitta saker till Celines
rum då jag vet hur det ska vara. Men i Maximilians rum är jag inte riktigt hundra på hur det ska vara.
Vet på ett ungefär hur det ska se ut allifall.
 
Här är två stycken inrednings detaljer som ska pryda hans rum.
 
 
En matta från Rusta och en lampa från Inrega.se. Men lite saftigt pris på den 599 kr.
Så Tobias har lovat att snickra en till mig istället :) Perfekt med en händig karl.
Igår lovade han även att han skulle bygga en docksäng till Celine, fast när
det har blivit bättre väder och varmare ute så han kan vara ute och hålla på.
Han kan min man <3 Synd han inte kan sy :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0