Post på en söndag.

 
 
 För ungefär ett halvår sedan spenderade jag timme efter timme i att leta dessa postlådor från bruka design.
Dom fanns ingenstans att köpa på internet, och den närmsta butiken som sålde häromkring låg 10 mil bort och dom sålde inte ljusrosa.. Suck, så jag hade gett upp mitt hopp om att få dessa
fina tills barnens rum. Men idag fick jag en snilleblixt och sökte på dom igen och fick napp!! Lyckan är på topp!
Både ljusrosa och svart fanns. Perfekt till barnrummen!
 
Var in till Bollnäs idag en sväng och shoppade lite, bland annat tapeterna till Maximilians rum.
Fanns endast 3 rullar kvar och vi skulle ha 2, sikken tur ! Var 25% på alla tapeter på Rusta idag. Fick tyvärr inte med oss några vita hem. Tobias vill helst inte tapetsera med papperstapet och de var det enda dom hade på Rusta, får leta vidare. Hittade även gardiner och lampa till Celines rum, kanske börjar bli någon ordning i barnens rum snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0