Min duktiga kille och tjejmys..

Nu är de 5 dagen irad jag vaknar före 5, är nog van att kliva upp då nu när jag börjat jobba. Men nu är jag ledig till tisdagkväll! Så skönt!!

Idag har vi inte så mycket inplanerat på dan skulle jag tro men ikväll hoppas jag finaste Jenny Frank kommer hit och umgås.. Behövs lite tjejmys nu!

Igår var Maximilian hos både tandläkarn och frisören.. Verkligen superduktig hos båda. Har aldrig vart med om maken på duktig kille, höll på ramla av stolen då han bara hoppa upp i stolen hos tandis och la sig och bara låg och gapa. Ja men sen pratar han ju öronen av alla, men de gör han jämt. Alltså han hejar praktiskt taget på varenda människa vi ser när vi är ute och hejar dom inte tillbaka får dom minnsann höra de, för då säger han; Varför pratar du inte med mig?
Så de tar tid att ha med sig han nånstans. Min älsklings pojk <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0