Sekretär och ryggont.

Häromdagen var jag mamma och barnen iväg och hämtade en sekretär som jag fyndade på blocket, och jag menar verkligen fynda! Alla sekretärer som har sett ut som jag har velat har kostat mellan 1000-1500 kr och då varit 10 mil härifrån, och då har det vart skönhetsfel på dom också. Men häromdagen såg jag en på blocket som var ca 5 km härifrån för 300 kr ! Visst beslagen var borta och det var lite målarfärgsstänk på den, men allt sånt hade ju jag allifall tänkt och fixat på vilken sekretär det än gällde.  Så jag är mer än nöjd !
 
 
Har tyvärr ingen bild på den än då den står hos mamma och där får den stå tills i vår när jag ska ta itu med den, känns inge bråttom då Maximilians rum ska ha lite nya möbler först innan han kan ta vårat nuvarande skrivbord.
 
Men en sak är jag missnöjd med, att min engång brytna rygg gjorde sig påmind då vi lyfte
sekretären, den var dötung. Det hugger i korsryggen titt som tätt och när jag böjer mig ned. Det är över 5 år sedan
jag for ner för trappen med Maximilian i magen och bröt min rygg, den graviditeten låg jag i soffan dom sista 4 månaderna och åt choklad så det var konstigt att jag bara gick upp 6 kilo den graviditeten och 27 kilo med Celine. Tur dom 27 kilorna var som bortblåst efter 3 månader :) Så ibland har man tur !
 Jaja, jag ska inte sitta här och tröka ut er med mitt gnäll :)
 
Ha en bra dag ! :)
 
 


Kommentarer
Nikita

Oj , bröt du ryggen ? Lät otäckt ! Då måste du ramlat väldigt illa!

Svar: Ja jag flög ner för hela trappen där vi bodde förut och studsa ner på ryggslutet. Jag var ensam hemma och telefon en bit bort och jag kunde inte gå så det tog sig ett tag innan jag fick fatt i telefon så jag var bra rädd där ett tag, men som tur var gick de bra :)
elinsoderberg.blogg.se

2013-01-10 @ 18:39:44
URL: http://nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0