Mer ljusrosa åt folket !

Var någon som reagera på mitt inlägg igår när jag skrev att jag fick stora barn, och som Maximilian vägde 3209 gram är normalt om jag hade gått tiden ut ja.. Men han kom 6 veckor för tidigt och då är 3209 gram STORT enligt mig. Celine som kom 2 dagar innan beräknad förlossning vägde 4378 gram, så ja jag tycker jag får stora barn :) Så då var det uppklarat !
 
Men nu till nått helt annat, vart sjutton hittar man en ljusrosa skaloverall?
Överallt där jag tittat finns det bara röda, blå och svart och har man hittat någon
rosa är det mörkrosa. Är inte inne
på mörkrosa och röd vill ja heller inte ha, ja kalla mig kräsen men sån är jag :)
Mer ljusrosa är folket !
Perfekt rosa !
 
 


Kommentarer
Nikita

Ja är åxå väldigt kräsen på barnkläder det ska va rätt färg å så på allt ! Ja gillar åxå ljusrosa å inte mörkrosa

Svar: Ja de är jag med, såg en skit snygg tröja åt Maximilian, en farfars tröja, meen sen var ena knappen grön, och den lilla knappen gjorde att de inte blev nå köp :P Ja ljusrosa is the shit liksom :)
elinsoderberg.blogg.se

2013-01-26 @ 01:05:43
URL: http://nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0