...

Här var det dåligt skrivet på ett par dagar. Men ska väl lämna ett spår så ni vet att vi lever. Jag och Celine har vart tookförkylda så har vart lite hängig, men vi har haft fullt upp endå. Handlat massa till kalaset. pysslat ihop lite roligheter till kalaset, vart på banken och öppna förskolan ! Och inte nog med de fyllde min gudson Alexander 4 år och bloggen 1 år igår !
 
Börjar gruva mig inför inskolningen på dagis. Den startar om 2 veckor. Mammas lilla flicka ska
börja på dagis !!! Gahh! Vill inte ! Men mammadagarna börja ta slut och jag vill spara lite så man kan vara hemma
någon extra vecka på sommaren framöver, så har inte så mycket till val.
 
Jaja, nu ska vi fixa ordning oss för dagen ! ha en fin dag allesammans.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0