Dålig på att blogga.

Gud vad dålig jag har blivit på att blogga. Dels för att våran data är segast i typ hela universum och det är lättare att lägga ut kort på instragram vad som händer under dagen :) Har fortfarande inte kommit underfund med vad jag heter där? Ibland står det elinannacarolina och ibland elinmc89. Någon som kan tala om för mig vad jag egentligen heter så jag kommer underfund med detta :P
 
 
Har hittat en skit snygg skinnjacka som Maximilian skulle vara vrål snygg i. Men den finns bara från storlek 128 :/
Han kan ha dom flesta tröjor i storlek 122/128, lite lång är dom allt men det gör inte så mkt men jag har för mig  att skinnjackor kan vara lite liten i storleken? Får åka in till stan och pröva helt enkelt ! Önskar det fanns HM och Gina tricot i denna lilla stad också. Så tråkigt att behöva åka 10 mil för att gå på dom affärerna. Ja dom har ju webshop men det är ju roligare att klämma och känna ibland också, och är det något som inte passar är jag jätte dålig på att skicka tillbaka :(
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0