Dagisplats

Igår fick vi brev hem på posten att Celine fått dagisplats! Hon ska skolas in om 2 veckor !!! Gahh! Plus att jag fick mail om att jag var välkommen tillbaka till mitt jobb där jag var timvikarie innan jag gick på mammaledighet, så allt kändes så nära helt plötsligt.. Mammas lillahjärta blir verkligen stor !
 
Hon blir 1 år och 2 månader på söndag, så egentligen känns det lite tidigt att sätta henne på dagis, men som sagt är dagarna slut så är dom om man vill spara lite dagar också. Men ska inte jobba så mycket i början heller hade jag tänkt, någon dag i veckan och varannan helg och då är ju Tobias hemma så de blir väl inte så mycket dagis från början få jag hoppas :)
 
För övrigt så pysslar vi ihop och grejer till piratkalaset som vi ska ha i helgen. Många
som inte kan komma så ett tag funderade jag på att byta helg, men Maximilian har verkligen
räknat ner dagarna till lördag så har inte hjärta att byta heller. Igår gjorde vi
en skattkista, gjorde lite godispåsar och idag blir de nog lite bakning.
 
 
 
Det allra finaste jag vet !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0