Vintermänniska?

Så nu har vi åka med Maximilian till dagis, och gush vad kallt det var ute ! Brr.. Snart får man väl packa fram vinterkläderna.. Jag själv gillar inte alls vinter.. Det är kallt, man måste klä på sig mycket så man ser ut som en micheline gubbe och det är skottning, frost på rutorna och så lyckas jag jämt fastna någonstans med bilen.. Nej jag är ingen vintermänniska. Men det är förstårs mysigt att grilla korv ute när det är snö :)
 
Nej nu ska vi äta lite frukost och så hade vi tänkt måla lite, men det blir nog inte nå med det då det är så kallt ute. Jag som ville måla mina sängbord !!! och har föresten hittat en brudkista som jag ska hämta hem på fredag ! :) Jippi! Har letat länge och nu har jag funnit en. Längtar tills jag får pyssla om den.. Men har så mycket på gång som jag ska pyssla om nu.. Dockskåpen (inte för att det är så aktuellt då Celine är så liten) sängborden, en stol och så kistan då.. Men det är ju så roligt att hålla på.. Allifall när det blir som man vill :)
 
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0