Tandborstning

Så nu har vi skjutsat iväg Maximilian på dagis. Men hann knäppa lite kort i morse på barnen innan vi åkte. Celine har lärt sig att dricka välling själv och hon är så söt när han håller den där gigantiska falskan själv. Men borsta tänderna själv kan hon inte än så det hjälpte brorsan till med.. Världens duktigaste storebror som gör allt för sin lillesyster, och då menar jag allt för han jävlas bra nog med henne också :P
 
 
Sen när Celine sover sin förmiddagslur ska jag nog gå ut och måla lite, ja i regnet, vi har väl garage :) Vill ha klart dom där sängborden nu när jag fick lite grejer igår på posten till dom och i fredags köpte jag nya beslag. Kommer bli så fint.
 
Mamma skulle komma hit och pröva lite skor också, hon ska ju åka ålandsbåt och ville låna ett par och visst får lill mamsen det :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0