Stan, snosen och sibylla.

Jag behöver nog inte säga hur trött jag är, med två nätter med magkatarr och en ickesovande bebis säger nog allt. Idag ska vi hem till mamma och hjälpa henne med en spegel hon köpt, sedan ska vi iväg och köpa en sänghimmel (ska ha i lekstugan).
 
Var på stan igår och köpte present till Jenny som fyllt år, ska iväg och gratta henne senare idag. Maximilian hittade till slut ett par byxor som dög åt han.. Försökte visa massa snygga jeans men det enda jag fick till svar var: Nej mamma, dom där är så hemskiga. Dock hittade han ett par riktigt tjejiga jeans och säger: Men mamma, dom här var väl gullig? Till sist valde han ett par TILL mjukisar som han ville ha :)
 
Och det var nära att det blev en stor katastrof på stan, var inne på Team sportia och gick sedan till bilen som vi hade vid stadshus parkeringen och upptäcker att Snosen (Celines snuttefilt) är BORTA! Kollar på klockan 17:57! Shit, vänder och springer genom hela stan och hon hade kastat ut den på Team sportia, kom precis när dom skulle låsa dörrarna ! Hade verkligen tur!!!
 
Åkte sedan till Sibylla där Evelina och Linnea var. Jag och Maximilian köpte oss en varsin strips och jag orkade inte ens en ynka liten strips. Men efter 2 dagar utan mat var det inte så konstigt, men det var sååå gott!
 
Nej nu måste jag lägga på ett kol om vi ska hinna till dagis i tid ! Ha en bra fredag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0