Överallt och ingenstans..

Idag har vi flängt överallt. På öppna förskolan där jag och Celine fick vara själv, fick skjutsa Maximilian till hans farmor då han var hängig.. :( Efter öppna förskolan åkte vi och åt på Mobackes, Bea och barnen blev inte med då hennes barn också blev lite dålig.. Sen åkte vi tillbaka till öppna förskolan då Evelina hade en tid hos barnmorskan.. Sedan åkte jag och lämna av massa saker hos kvinnojouren sedan vidare till Albert och Herbert, sedan dollar,karlssons,stan.lidl och sedan hem till pappa och tills sist hämta min brudkista som jag köpt :)
 
Hittade lite smått och gott lite överallt men inte några lampfötter :( Dom hade inge roliga någonstans ! Skulle behövt vart till Owes, och hoppas dom laddat upp med höstnyheter då det var väldigt utplockat på sånt sist..
 
Min brudkista ser inte mycket ut till världen ännu.. Men med lite färg och piff så ska det nog bli bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0