Ny vecka!

Ny vecka och nya tag. Så hoppas dennna vidriga förkylning jag haft i helgen försvinner snart. Men jag pallrade mig upp ur sängen och skjutsa en glad Maximilian till dagis. Han vekade så glad för att vara tillbaka efter 12 veckors ledighet.
 
Igår bestämmde vi att om vi är pigg idag när Tobias kommer hem från jobbet att vi ska börja göra ordning i lekstugan. Den har vart fuktskadad sen vi flyttade hit till huset och nu i sommar har Tobias rivit ut väggar och lagt nytt tak så nu är det det roliga till mig kvar :) Måla och inreda det hela! Men vädret är så konstigt så vet inte hur mycket man törs måla utifall de blir kallt.. Men isåfall får man ta det till våren. Men vet ungefär hur jag vill ha det ! Ett kök och en myshörna och kanske en snickar hörna om det får plats :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0