Mysfika

Barnen farmor dök upp idag med 4 av barnens kusiner. Så då slängde jag ihop en kladdkaka i sista minuten, men den blev lika god för det. Dom var här en bra stund och barnen lekte på så snällt.. Men man märkte att Maximilian inte var helt hundra, fortfarande lite hängig, han pratade i sömnen inatt också, massor ! Inte tyst en sekund känns det som.. Kanske är det för förkylningen som gör han orolig.. Men man har ju hört han pratat flera flera gånger förut men dom två senaste nätterna pratar han hela tiden.
 
Tobias håller allifall på sågar till lister och nya socklar till köket så idag blir det förmodligen klart i köket :) Stackarn som får vara ute i detta skitväder och såga bara..
 
Jag måste ha tryckt in någon inställning på kameran så det blir suddiga bilder.. Hmm undra hur jag ska fixa till det då? Jag som är sååå teknisk.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0