Lek, lax och lampfötter

Maximilians kompis William kom hit och lekte en sväng idag, vilket var väldigt uppskattat då Maxis sa varje kvart: Någon måste leka med mig. Så tur bästisten numera bor i grannhuset. Blev inte en sån lång stund då William skulle åka bort med sin morfar men Maximilian var nöjd för det lilla som blev. Sedan började vi med middagen som bestod av lax och räkgryta med potatis. Det gick hem hos barnen och även hos mig som älskar lax
 
Hur svårt ska det vara att hitta fina lampfötter nu för tiden? Tycker jag har tittat överallt. Vill känna: Att dom där ska jag ha men det har inte blivit någon riktigt sån känsla av några jag sett.  Väljer mellan dessa 3 än så länge.. Bryr er inte om skärmarna, jag har redan fixat andra.. Tror det blir den i mitten faktiskt..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0