Lazy days

Igår hade vi en riktigt inne dag och vi gjorde absolut inte många knop. Det enda vi faktiskt gjorde var att jag och Maximilian åkte och köpte lördagsgodis. Sedan kollade vi på film och åt gott hela kvällen. Skulle egentligen åkt till Bollnäs och träffat Jenny och barnen men jag Celine var så grinig och inget dög, så jag blev så stressad så jag peta in mascara borsten i ögat, gjorde värsta revan så jag är röd i ögat nu dagen efter också. Ser ut som typ ett blodkärl brustit. Ont som tusan gjorde det och det var droppen. Jag kände att jag helst ville vara hemma och ta det lugnt.
 
. Maximilian har börjat blivit så rädd för vissa barnprogram, förut älskade han Scooby doo men nu säger han bara: Nej inte Scooby doo, det är så läskigt. Det är bara massa monster, jag vill aldrig i livet titta på monster. Dom är så hemskiga. Sedan vill han att man ska följa med han på toa och sånt där vissa gånger för han är så rädd säger han.. Mammas älskling har sett för mycket Scooby.. Sedan gillar han inte att titta på alla dessa actionfigurer och skit som går heller vilket bara är bra ! Tycker inte barn ska se på sånt skit.. Han vill helst titta på Hello Kitty typ våran pojk :)
 
Lillgumman somnade vid typ 4 igår och sov till 6 nu på morgonen, dock vaknade hon vid 2 och skulle äta men sen somna hon på engång igen. Så nu går hon på högvarv efter att ha sovit så länge :) Så det är bara jag och lillgumman vaken.. Grabbarna sover och läre göra det ett tag till.
 
 
Blir nog att åka till Bollnäs idag istället. Ska leta lite färg och måla lite hade jag tänkt, om jag hittar rätt färger vill säga.. Vad jag ska måla kan jag visa sen när det är klart.. Hoppas bara det blir lika bra som jag tänkt. Jag brukar vara expert på att få snilleblixtar som sedan går åt skogen och Tobias får komma och avsluta det hela för att jag lessnat för det inte går som jag vill eller för att det inte gick lika fort som jag trodde :P
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0