Kvällspromenad

Celine har blivit så duktig på gå. Hon går genom hela huset och vänder.. Kan böja sig ner och ta upp en sak för att sedan gå vidare utan att tappa balansen.
 
Igår lyckades jag ta kort på henne när hon traskar omkring, annars brukar hon nästan alltid hinna sätta sig eller ramla omkrull precis när jag ska knäppa. Det är väl så typiskt. Men igår lyckades jag.
 
 
Hon blev föresten 10 månader i torsdags. Våran stora tjej som redan kan gå.. Trodde inte hon skulle börja gå före 10 månaders ålder.. Trodde hon skulle vara för "tung" för de.. men det är mycket muskler och vrånghet i denna lilla tös. På denna bild nedanför är hon så lik mig när jag var liten tycker jag... Var iväg på 10 månders kontroll i måndags och allt såg bara bra ut..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0