Juklappar.. redan?


Har faktiskt redan köpt julklappar ! Somamren är ju knappt förbi. Men jag har hittat några klädesplagg åt barnen som jag bara känner att jag måste ha men som inte ha funnits i deras storlek utan bara i större då slår jag till  och tänker att den här kan tomten komma med :) Inte världs roligt att få kläder men man ska lära sig att uppskatta sånt man inte tycker om och vill ha också. 
 
Och jag tycker det är svårare och svårare att hitta fina kläder åt Maximilian, mjukisbyxor är en standard för honom så det är inte så svårt, men sedan tröjor ! Allt ska ju vara med spindelmannen,superman och cars nu för tiden. Och för det mesta går sånt bort nu för tiden !
 
Mendans till Celine hittar jag hur mycket som helst. Jag älskar ju rosor,volang,spets och blommor och dom gör faktiskt mycket barnkläder med sånt på just nu så jag kan ju inte låta bli! jag skrev ju att jag sällan hittar någora fina barnplagg på Lindex men nu har jag ändrat mig. Hittat 3 stycken MÅSTEN till Celine. Dock finns dom bara från storlek 86 (hon har 74 nu) men hon växer ju så fort !
 

 
 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0