Hårklippning och stan

Nu har jag och Celine kommit hem från Bollnäs efter att ha flängt runt lite överallt.
 
Började med att lämna barnen hos deras farmor och farfar för att sedan dra vidaremot frisören ! Så efterlängtat och blir lika bra varje gång tack vare Jaquline..
 
Sedan mötte jag upp Jenny och Malin och deras barn för en vända på stan. Jag själv var barnfri och kände mig helt naken utan att ha någon av dom med på stan! Hade himlans trevligt och fyndade ett varsitt plagg åt barnen :) Kappahl är bra med sina rabatter !
 
Denna jeansklänning har jag spanat in flera gånger men aldrig köpt den men idag slog jag till när jag endå hade en rabattkupong. Den är faktiskt ännu finare i verkligheten !
 
Maximilian var/är i behov av långärmströjor nu när det börjar bli höst och garderoben svämmar över av nästan enbart t-shirts. Så han fick denna tuffa tröja ! Det fanns en likadan i grönt också men jag tycker inte om grönt  men detta var i armygrönt och var riktigt tuff den med, men svag som man är för vitt så blev de den vita såklart :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0