God morgon

 
Bara jag och Celine vaken i detta hus.. Grabbarna grus tar sovmorgon verkar det som :) Jag har suttit och ändrat lite på min designen här på bloggen. Krångligt men börjar förstå mer och mer allifall.. Idag ska vi in till bollnäs till barnens farmor och farfar och sedan ska vi storhandla. Verkligen på tiden.
 
Jag har upptäckt att jag fått lite dille på barnjackor. Varje gång jag är inne i en klädesaffär tittar jag på jackor åt barnen. Lika så på internet.. Eller ytterkläder överhuvudtaget.. Mössor, skor, overaller och jackor. Båda ungarna har jackor så det räcker men man kan ju titta allifall :) och apropå mössor så har jag beställt en super söt mössa åt Celine. Hoppas tillverkningen och leveransen är snabb :)
 
Här är 3 favoriter som jag tror Maximilian skulle passa  bra i. Speciellt den i mitten. Den var bara så tuff!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0