Gamla kort

Sitter och tittar igenom kort på datan och inser hur mycket bilder jag har som jag inte kommer ihåg att jag har knäppt. Så liten mina barn har varit, och vad tiden går fort.. Hittade detta kort och skrattade lite för mig själv, tycker det är så klockrent ! Grabbarna grus på en varsin sida och Thilia i mitten med rumpan emot, fick till det precis :)
 
 
och ner jag ser detta kort inser jag hur långt hår Maximilian har nu! Detta är en månad sedan och håret har växt nästan det dubbla. Jag ringde och beställde klipp tid tidigare idag och ska få komma iväg på torsdag hos bästa Jacquline på salong Donna :) och på fredag blir det Maximilians tur!


Kommentarer
evelina

Haha snygg bild :p

2012-09-24 @ 14:32:40
URL: http://evelinagabriella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0