Fredag morgon.

Idag är det fredag vilket innebär öppna förskolan . Efter öppna förskolan ska vi ut och äta med Evelina och barnen och Bea och barnen.. Sedan blir det en sväng på stan och en tur till Albert och Herbert :) Letar nya lampfötter, som jag ska ha på nya sängborden när dom är klar, vet på ett ungefär hur jag vill att dom ska se ut.. Tycker inte om allt för mycket krusseduller :p Dom ska vara vit allifall. Chockerande va? ;p
 
Det verkar har löst sig med försäkringskassan allifall.. Tydligen hade alla mina ansökningar om föräldrapenning blivit låst? Hmm jaja, det var därför jag fick så lite förra gången. Men fick en slant extra i kassan idag istället. Hoppas det inte blir samma visa tills nästa gång allifall..
 
Maximilian har legat mellan oss inatt och han har pratat i sömnen ungefär varje kvart. Ena gången låg han och sa att han var sååå stark och vissa gånger mumla han och andra gånger var det om några fåglar... Så har vaknat varje gång han sagt någonting och Celine har vaknat 3 gånger inatt hon också.. Så jag behöver inte ens säga att jag känner mig sliten idag ?
 
Ha en fin fredag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0