En jobbig natt

Alltså, hur mycket kan en mage krångla? Har legat sen halv 2 inatt och haft kramper och mått illa. Kändes som det blev bättre en sväng så Tobias åkte och jobba, men redan efter en halv timme fick jag ringa hem han. Hade sådana kramper så jag trodde jag skulle tuppa av. Ringde 1177 och dom  tyckte jag skulle ta medicin mot magkattar, och det hade jag gjort, 2 olika i flera omgångar under natten, utan resultat. Men när Tobias kom hem blev jag faktiskt bättre redan efter en halv timme ungefär och nu är jag på topp igen :)
 
Så det blev inge dagis för Maximilian idag. Så idag blir vi hemma och myser tills vi ska iväg på tandhälsogrejs med Celine. Sen blir det nog stan efter det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0