Det nya golvet.

Hur det än var så la vi in det golvet vi köpt från början, efter ett dygns velande och tittanade på massa andra golv hittade vi inget lika fint som det vi valt som skulle passa i köket, och jag ÅNGRAR MIG INTE EN SEKUND! För fy bubblan vad fint det blev. :) Ska lägga ut bild någon dag när vi satt dit dom nya listerna som ska köpas i morgon :) Men när vi efter flera timmars letande så hittade jag golc jag vill lägga i hallen och i sovrummet när det blir dax, fast vardagsrummet är prio 1 med golvbyte ! Men har ingen som helst aning vad jag vill ha dit in.
 
 
Idag ska vi mest tat lugnt. Jag kanske går ut och donar lite med dockskåpet.. Tobias var vaken till kl 5 i morse och så han läre väl sova ett tag till, plus att han blivit jätte förkyld. :/ Hoppas jag och Maximilian klarar oss, Celine är redan förkyld men verkar piggare idag :)
 
Ha en fin söndag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0