Dagis,öppna förskolan och hallen.

Ska strax väcka Maximilian för att äta frukost och sedan blir det dagis. Känns lite viktigare nu på tisdagarna att han är där när dom ska ha utedagar då och vara med dom lite äldre barnen och leka.
 
Som vanligt har jag vart uppe inatt så är helt SLUT! Men jag börjar bli van att känna mig hängig och sliten, det spelar ingen roll om det är Tobias som går upp när Celine håller på på nätterna så vaknar jag allifall och kan inte slappna av förens hon sover igen.
 
Idag efter dagis blir dett fara mot bollnäs och öppna förskolan. Med Evelina och barnen såklart! och jag har inte berättat att dom kommer bli våra grannar föralltid ! Dom ska köpa huset dom hyr nu och jag är superglad. Ännu en gång får vi världens bästa grannar :)
 
Har ju skrivit tidigare att jag gjort om hallen lite och tänkte nu visa er lite bilder, jag kan inte med min kamera riktigt då jag aldrig orkar läsa nå instruktions böcker så alla mina bilder är knäppt med en amatör kamera av en amatör. Jag har köpt en ny spegel att ha ovanför skoskåpet, bytt tillbaka till den gamla bänken, (hade inte den andra nå länge men den kändes inte riktigt rätt, ihoptryckt och liten på nå vis och så är det bättre förvaring på den här, och vilken småbarn mamma älskar inte förvaring) Sen har jag bytt hylla ovanför bänken och lampor ovanför byrån, sen satt upp tavlorna som hängde ovanför skoskåpet längre bort i korridoren.
 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0