Stjärnstudio

God morgon!
 
Idag har vi fullt upp hela dagen. Först ska vi iväg till Söderhamn för att knäppa kort på barnen. Stjärnstudio är på barnenshus och knäpper.Har inte ens bestämt mig än vad barnens ska ha för kläder, Maximilian har jag lyckats bestämt men Celine fick så mycket fint när hon fyllde år, så vi får se vad vi tar . Sedan ska jag iväg och handla med Jenny inför våran årliga tjejkväll med tacos som vi ska ha ikväll :) Hoppas att hinna ta en tur till Eriks hjälpen också :) Så ser våran dag ut i det stora hela.
 
Hoppas dom på Stjärnstudio lyckas bättre än vad jag gör med att få till kort på mina huliganer.Kom ju på att Maximilian ramlade ju på dagis igår och fick ett rejält sår i pannan och idag ska vi knäppa kort, han tajmar in sina fall bra, förra gången var det till julkortet och dom skrapmärkena har precis gått bort då får han ett nytt. Han är fär drummlig våran fina pojk <3 Stjärnstudio är på plats i barnenshus både idag och i morgon.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0