Stan, shopping och sibylla!

Nu har vi kommit hem efter en lunch på Sibylla, en tur på dollar och en sväng på stan. Hade hur mysigt som helst och hittade lite smått och gott, SOM VANLIGT! :P Hade ju både rabattkuponger på Kappahl och Lindex. men vi va<r tvungen att åka hem för Maximilian tjatade att han hade så ont i huvudet och det kan jag förstå. När jag hämtade hem han från dagis idag bestod hela pannan av ett enda stort plåster ! Han hade hållt en tjej i handen när dom sprang till gympasalen och han hade ramlat rätt ner i backen med huvudet före :/ Stackars mammas lilla drummel <3
 
Dagens fynd på Lindex. Denna har jag spanat in hur länge som helst på Lindex och nu slog jag till när jag hade rabattkupong, så betalade knappt 100 kr för denna lilla goding :)
 
Hittade lite smått och gott på Kappahl också. :) Där hade jag verkligen rabatt! Betalade endast 170 kr för dessa 3 plagg! ja som ni ser kostar bara den svartgrå tröjan 149 kr, så jag fyndade verkligen :P Älskar  rabattkuponger ! Köpte i lite större storlekar så Celine har något att växa i, då hon fick så mycket när hon fyllde år.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0