Skattjakt.

Idag har jag varit på en riktig skattjakt. Hade hela bilen full med saker på vägen hem. Min pappa har köpt farmor och farfars stuga som han ska ha som årerunthus och där fanns det massor av saker som säkert dom flesta ser som skrot. Men jag såg det som en riktigt skatt! Hittade en jätte fin byrå, en gamal telefonbyrå/sängbord, näverkorg,lampfot och en pall :) Sedan var det ju torsdag vilket innebar Erikshjälpen :) Hittade dock bara en lite pall där. Men nu har jag att dona med ett tag framöver.
 
Men sedan gjorde jag ett riktigt fynd! Åkte till arbrå och köpte en didriksson overall för 50 spänn till Celine! Den ser inte ens använd ut. Jag som budade hem en ny overall med lapparna kvar och allt för ca 50 spänn på tradera bara häromdan. Men vem kan mostå när det är en didrikson fär 50 kr? INGEN!
 
 
(Lånad bild)


Kommentarer
Nikita

Härligt med massa gamla möbler att fixa :-)
Du skulle inte kunna tänka dig att skriva ut
No1 åt mig i sådär snygg snirklig stil å skicka ? Om du har laser skrivare ? Vi har bläckpatron å de där me lacklim funkade väl bara med laserskrivare?
Är de lätt å göra ?

Svar: Ja gamla möbler is the shit :P Absolut kan jag göra det. :) Hur stor ungefär? Det är busenkelt att göra, det står att man ska låt de torka ett dygn men de är jag för otålig för så brukar typ låta de torka max 10 timmar och de funkar endå :P Kan skriva ut ett par stycken utifall du misslyckas :) Maila adressen till [email protected] :)
elinsoderberg.blogg.se

2012-11-29 @ 20:04:33
URL: http://Nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0