Memories..

God morgon.
 
Maximilian är skjutsad till dagis och vi har varit och lämnat in paket som ska skickas iväg. Men vi har hunnit pysslat lite nu på morgonen också :) Började igår göra en liten tavla så jag gjorde det sista på nu på morgonen.. Måste dock köpa upphägningsgrejer så jag kan få upp den på väggen.. Ska göra klart paketkalendern idag också.. Så den visar jag förmodligen bild på ikväll :) Har så många ideer på pyssel nu.. Kanske gör ett gäng och säljer också.. Vem vet :)
 
 
 
Evelina och barnen kommer hit och lunchar lite sen när jag hämtat hem Maximilian från dagis :) Myspys! Blir pasta och köttfärssås.. Det går alltid hem!
 
 
 
Idag på eftermiddagen såfort Tobias kommit hem ska jag iväg med Sofie, och kanske Evelina till Jenny :) (Sörlin). Ska blir bjuden på fika och såkalrt ska jag klappa lite på hennes bäbismage :) Ja ungefär ser våran dag ut i sin helhet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0