Lazy day

God morgon!
 
Gårdagen spenderades i soffan hela dan ungefär. vi hade en riktigt soft dag.Utom när jag röjde en sväng ner i våran gillestuga. Där har vi så mkt rammel så det behövdes verkligen,. Det går liksom när Maximilian sova borta. Han hade haft pannkaksfest, köpt lördagsgodis och lekt med hans "tjej" Julia :) Som han för övrigt berättar för allt och alla att han är kär i. Så lyckan var på topp för han igår. Utom att han skrapat upp hela ansiktet i hallen hos mormor. Han lyckas då alltid ramla mitt på blanka golvet.. Ser ut som han vart ute och slagits. Mamma skjutsade hem honom på kvällskvisten och med sig hade han Julia, så han var lagomt stolt att visa henne sitt rum då hon aldrig vart här förut, dom lekt på någon timma innan mamma/mormor och Julia åkte hem. Men det var en slut och trött Maximilian som somnade ungefär 10 minuter efter att dom åkt.
 
Vi tittade även på Johan Falk och åt pizza, eller jag åt en strips. Ja enbart strips. Vågade inte äta något annat pga av min mage som reagerar på det mesta och jag får världens magkatarr, eller nå.. !? Sedan blev det så mycket bättre och lite jordnötsringar och lite annat smått och gott.!
 
Vi saknade såkart våran tokunge hela dagen. Även lillesyster som rev och slet i allting när hon inte kunde bråka emd storebror.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0