Julbord och tradera

Idag blir det öppna förskolan på förmiddagen som alla fredagar. Sedan ska jag skjutsa barnen till deras farmor och farfar för dom ska sova där båda två. Vi ska iväg på julbord ikväll med Tobias och Kents firma. Det ser jag framemot. Det är hemligresa, det enda vi vet är att bussen går från bollnäs kl 18 ikväll :) Spännande ! Missa julbordet förra året då Celine bara vara 3 veckor gammal och då ville jag ju såklart inte redan lämna bort henne :P Så ska bli lite extra gott iår, inte för att jag äter speciellt mkt på dom där juloborden men endå.
 
Igår kväll satt jag och höll koll på massa tradera auktioner jag hade som gick ut. Snacka om att det är sista minuterna som priserna stiger. Men blev positivt överraskad. Fick 1000 kr för 3 auktioner, inte illa ;) Det är spännande att inte veta vad priset slutar på.  Man kan ju sälja vad som helst, har lagt ut massor av kläder som bara legat och skräpat i garderoben och det är flera plagg som gått över 100 kr, så man tjänar en slant, även fast vissa auktioner blir det ju inte alls så mycket man hoppats. Men det jämnar ut sig :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0