Jul jul och julkort..

Jag brukar inte längta till julen och att julpynta, men iår gör jag faktiskt det. Längtar tills jag får ta fram och piffa till adventsljusstaken och hänga paketen på paketkalendern, tills att titta på julkalendern på TV:n, vilket jag inte gjort sen jag var liten, men iår är det ju Greveholm !Tror jag var lite kär i Sprak där faktiskt. Ja just det, i roboten :) Han var ju för gosig ! HAHA!
 
Men en sak jag gruvar mig för är julkortet som ska knäppas, framkallas och skickas. Alltså hur ska det gå med mina barn som inte kan vara mer än 1 meter nära varandra. Dom retar varandra till vansinne. Igår försökte jag få dom att vara MINST 3 meter ifrån varandra. Lätt att försöka få en 11 månaders bebis att förstå det. Nää det var ju roligare att reta brorsan liksom. Ja hur som helst ska jag försöka ta tag i det i veckan. Men känns motigt att piffa upp dom, piffa till en bra plats med rekvisita och allt som hör där till när man vet att man inte kommer få ett enda kort där båda barnen tittar i kameran :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0