Hundvalp.

Gårdagen blev inte alls som vi tänkt oss då Maximilian fick feber och sov typ hela dagen. Mammas gohjärta<3 Så vi var inne och tittade på TV hela långa dagen. Men idag verkar han lite piggare allifall.
 
Och jag vet inte vad jag ska ta mig till med min mage.. Har ni denna vecka vaknat 2 nätter och haft så ont i magen och mått illa. Man vågar knappt göra någonting längre för man är rädd att magen ska krångla. Har varit till läkare 2 gånger som säger att det är magkatarr, och äter mediciner mot det men får allifall ont och blir illamånde.. Någon gång har jag haft så ont att jag legat och krampat och skrikit, då trodde jag seriöst att jag skulle dö.. Då kom dödsångesten, vilket gjorde det hela ännu värre.. Jaja, denna vecka har det varit ganska lindrigt så det är ju tur..
 
Idag kanske barnens farmor och farfar kommer på besök. Det piggar nog upp Maximilian, speciellt då dom var iväg igår och köpt en liten hundvalp :) Ser fram emot att träffa lurvtussen :)
 
ha en bra dag allihopa!
 


Kommentarer
evelina

Men uscha, vi och våra magar :/ Jag hade nå så jävla knepigt igåt kväll, fruktansvärt molande i magen, illamående och ben som skakade som asplöv, men efter lite sömn sprlöst borta. Konstigt hur det kan bli. Hoppas att du också mår bättre idag <3

2012-11-04 @ 12:53:44
URL: http://evelinagabriella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0