Födelsedag och pyssel.

God morgon.
 
Har blivit dåligt med bloggande dom senaste dagarna. Men igår fyllde världens finaste tjej år. :) Våran Celine <3 Vi var mesta dels hemma utom en sväng till sjukhuset med Maximilian då han vaknat vissa nätter och gråtit för att han haft ont i örat och igår var en sån dag, men det visade sig att de var inget fel på hans öra, så jag vet inte vad det kan vara.
 
Celine öppnade lite paket här hemma på morgonen, eller Maximilian öppnade åt henne. Hon fick mestadels kläder av oss och en Zebra hon kan hoppa och gunga på som spelar musik :)
 
 
Idag ska vi till Bollnäs och umgås med fina Anna <3 Ska ta en tur på stan, kappahl gör mig ruinerad med alla deras erbjudanden nu för tiden. Fick sms igår om jag visade smset i kassan skulle jag få tag 3 betala för 2 på barnavdelningen, sen på posten fick jag min bonus på 100 kr (det lönar sig att shoppa) plus en rabattkod på 25 procent :) JIPPI!
 
Har även hunnit pyssla lite, så klart. :) Hittade en till liten gullig byrå på Eriks hjälpen som jag målat och fixat text på. Hittade en liten pigtittare jag ska göra ordning också, men den har jag inte börjat på än.
 


Kommentarer
Nikita

Hur gör du när du skriver text på möbler ?

2012-11-21 @ 19:00:31
URL: http://Nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0