Dagisplats,pysikiatri och inredningsbutik..

Idag blir det dagis för Maximilian efter att haft ledigt i en vecka. Då ska nog jag och Celine pyssla på lite, eller Celine ska väl sova och jag ska pyssla på. :)
 
Skrev ut papper om dagisplats åt Celine igår och upptäckte att man ska vara 4 månader ute i förväg och jag trodde det var 3, så hoppas hon kommer in det datumet jag tänkt nu då så jag slipper krångla med att ta färldrapenning dagar av Tobias. Jag gruvar mig tills hon ska börja, denna lilla mammagris. Hur ska det gå? Maximilian var aldrig så här mammig som Celine är, så med han var det inga problem. Och så tycker jag det känns som Celine är mkt mindre än Maximilian, men dom kommer att ha börjat på dagis ungefär i samma ålder. 1 år och 5 månader. Jaja, någongång ska hon väl börja, så lika bra att sluta grubbla. Har ju inte så mycket till val :)
 
Men har ju egentligen inget solklart jobb att gå tillbaka till heller.. Men jag vet vad jag vill jobba med allifall..Psykiatri! Eller helst av allt i hela världen skulle jag vilja ha en liten inredningsbutik! Men det läre väl bli i ett annat liv! :)
 
Nu ska vi slänga i oss lite frulle!
 
Ha en bra dag allihopa!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0