Ännu mera julklappsprat..

Ja gud vad jag håller på velar fram och tillbaka vad barnen ska få när dom fyller år och till julklapp. Jag blir ju så ivrig och skulle helst velat ge allting idag, så det kliar lite i fingrarna när paketen ligger i garderoben och väntar. Celine fyller nästan 1 månad före julafton och Maximilian 1 månad efter julafton. Så blir mycket presenter såhär års..
 
La ju tidigare ut en bild på en My little pony häst som Celine skulle få i julstrumpan.. Men tänkte om lite, hon kan ju inte få det "bästa" i julstrumpan.. Så har köpt en My little pony bok som hon ska få i strumpan istället. ( ja jag älskar dessa hästar, var ett freak själv när jag var liten). Tycker det är roligt att dom små ponnysarna är tillbaka.. Dom är ju bara för söta. Tror jag faktiskt kan en del fraser ur deras introsång på filmerna fortfarande ? :). Så bilden jag la ut på ett annat inlägg har blivit utbytt mot en ännu sötare liten ponny häst som hon ska få istället.. Den kan prata, sparka med benen och lite sånna saker. Såg den på barnenshus igår och den  var ur söt och sa massa söta saker med sin härligt söta röst. Tror nästan jag kommer bli mer till mig än Celine på julafton :P
 
Så tänk er denna lilla söta häst säga: Jag älskar dig och :Jag heter Pinkie Pie :)
 
 
Så denna bok med ljud ska hon få i julstrumpan.. Kostade typ 50 spänn. Verkligen ett super pris för en bok med roliga ljud och melodier !
 
Så men nu är alla presenter och julklappar klara till båda barnen! Så nu kan man pusta ut.. Trodde jag för en sekund.. Men har fortfarnade inge julkläder till Maximilian.. Gahh, vet att det är ett tag kvar till jul, men vill kunna luta mig tillbaka och kolla på alla andra som stressar närmare jul. :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0