Torsdag

Idag ska vi försöka planera lite dop hade jag tänk, kommer inte ihåg hur jag lyckades förra gången :P Jag vill ju inte ha dop i kyrkan utan vill vara på hembygsgården här in Rengsjö precis som vi hade med Maximilian. Vi får se hur de går :) Vill ju ha mat/fika här hemma egentligen men man måste ju ha bord och stolar till alla.. Jaja..





Idag bli de nog en tur till erikshjälpen och hämta ut våra 3 nya bilbarnstolar! Vi kör på Britax, har aldrig hört något dåligt om dom, ligger jämt i toppen på bäst i test och vi har bara haft stolar från Britax och är super nöjd! Vi väljer inte efter priset, mina barn ska åka säkert, oavsett om de är en kort sträcka eller inte så även extrastolarna fick kosta en slant!

Maximilians extra stol!



Celine fick två sånna här. Vi vill ha stolar i båda bilarna.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0