Life is a BITCH!

Ja just nu känns de som allting är uppkäftigt! Trodde allting var typ klart till dopet, bara boka församlingshemmet som jag tänkte göra igår men sköt upp till i dig. VILKET JAG ÅNGRAR NU! Jag ringde nyss och sa att jag ville boka församlingshemmet 1 juli och då säger hon på andra sidan luren: Tyvärr, hade du ringt för 1 timme sen hade de vart ledigt! Seriöst? Och de är nästan de enda datumet som fanns ledigt på hembygdsgården på hela sommaren, och så ska det passa ihop med prästen oxå. Och prästen som var snäll och skulle döpa 1 juli åt oss fast han egentligen inte kunde. Så jag tänkte ringa på engång nu och höra om prästen kan ett annat datum och då säger telefonsvararen: pastorstexpedition är stängt fram till kl 13 idag.  (suck) VILKET KRÅNGEL! och allt detta krångel bara för att jag är så fjantig och inte vill vara i kyrkan ! Töntiga mig. Men nu ger jag mig inte heller !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0