Skärpning.

Det kanske är dags att börja skärpa till sig lite med bloggandet ?

Dagarna rusar iväg och dom senaste har vi fixat i trädgården..
Hua vad jobbigt det är. Stod med högttryckstvätten i nästan 5 timmar och spolade av uteplatsen, så skitigt var de!
Sen fick jag ju såklart en av mina snilleblixtar och rev upp hela rabatten vid bron oxå, men självklart blev de inte som jag ville men nu börjar de ordna upp sig :p Någon till blomma och en liten cafegrupp så äre nog klart :)

Idag verkar de vara dagen då många tar studenten, själv tog jag aldrig någon student. Men jag har någonting mycket bättre än de. Min ovärderliga son!

Vi ska iväg på bröllop på lördag :) Jag som skulle göra naglar får nog drömma om de den senaste framtiden då alla är superkorta efter turer till skogen, sandtag,plantering och grävning. Har hittat en klänning och ett par skor allifall.



Kärlek vid första ögonkast!



Kommentarer
Anna

Ok:) Annars kan du kika på www.rengsjohasten.nu där dom lägger ut allt om det är tävling eller nå annat:)

2012-06-14 @ 10:27:35
URL: http://annaslaviero.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0