Bröllop.

Igår var vi på Terese Eriksson och Kristian Jonsson (numera Eriksson) bröllop. Verkligen supervacker och jätte trevligt. Tack för att vi fick vara med på eran stora dag !


Brudparet på väg in i kyrkan.


Lillgumman väntar otåligt i kyrkan.


Mina stiliga pojkar.



Den supervackra bruden .


Den stiliga brudgummen med deras yngste son Oliwer.


Celine spanar in sin kompis Oliwer.


Den fina borsdukningen. (dock hann lillgumman riva sönder duken de första hon gjorde)



Idenna stod bordsplaceringen och förklaring på alla som var där, tex bruden kusin och jag var en gemensamvän till brudparet, och så stod menyn däri och så var det lite bilder på brudparet.


Lillgumman däckade efter 2 timmar skrik, me jag vägrade åka hem innan vi ätit och sett parets första dans. Så efter nästan 2 timmars sömn var hon en annan unge igen.


Maxis äter dom fina godisarna med fina budskap på som låg som i en söt liten rosa påse vid dukning.


Min bordskamrat till höger.


Det vackra brudparet redo för att leka lek.


Rolig lek.


Vackra Tessan i sin gudomligt fina klänning.


lillgumman och jag.


Den enormt goda bröllopstårtan.


Maximilian och dom andra barnen har party, här sprang han runt och skrek: JAG ÄR EN SKITUNGE!


Ballongmannen.

Tårtmatning.



Det sockersöta brudparet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0