Ska jag äntligen få se ?

Jag har sedan jag vart 15 år försökt gått på en Björn Rosenström spelning. Men har jag lyckats någon gång?
 
När jag var 15 år åkte vi till färila för att se på han för att upptäcka vid ingången att de var 18 års gräns.. Kunde dom inte sagt de när vi köpte billjetter? Så då gav jag upp tills jag fyllde 18.
 
Så till kommande år när jag vart 18.
Sommaren 2007- Gravid. Spelade han ens i bollnäs?
Sommaren 2008- Visste inte att han spelat.
Sommaren 2009- Jobbade
Sommren 2010- Jobbade
Sommaren 2011-Gravid
Sommaren 2012- Är det då det ska ske?
 
 Så den 4 augusti blir det nog parken ! Någon mer än jag som ska återuppleva musiken från tonåren?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0