Klagomur

Nu tänker jag klaga lite så vill man slippa gnäll bör man inte läsa. Jag förstår inte va de är för fel på Celine och hennes sovning. Trodde de hade vänt när hon 3 nätter i rad bara vakna 1 gång men tji fick man. Inatt har hon vaknat vid 12, halv 3 och sen halv 6 ! . och efter det hade hon inga planer på att sova något mera så nu är vi vaken och leker.Hon vägrar somna om utan nappflaska, och den har hon tagit galant i 1 vecka nu, så färdig ammat för mig då jag inte fick göra annat om nätterna än att agera levande napp. men välling äre bara att glömma, den grinar hon illa åt, hon får ersättning som hon äntligen börjar tagit, i början fick vi värma bröstmjölk vilken är inte bara, inte vad som helst som duger åt denna lilla dam. Men igår blev hon 8 månader denna lilla pudding . Hon är ju go oxå så man kan inte bara klaga på henne <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0