Epic fail.

 
Har haft besök av Sofie och Astrid på förmiddagen så vi fikade lite och bara umgicks. Sedan drog jag och Celine in till bollnäs för att handla och gå på lite andra affärer. Kom hem med lite smått och gott. Bla ett hus i kartong som är till för att rita på, och vem blev inte överlycklig för de? Jo Maxis som kan sitta och rita i timtal.
 
Nu ikväll gjorde jag en upptäckt. En grej till kaffeperkulatorn är borta, själva skålen där man har kaffepulvret. Jag måste ha kastat den, jag är expert på kasta grej utan att veta om de, hittar typ jämt saxen i papperskorgen efter att jag använt den.. Så det var ju inte så lyckat.
 
Nu har Tobias semester i 3 veckor. Han måste säkert in och jobba någon dag men endå. . Får se vad vi hittar på. Ska allifall iväg och campa några dagar .
 
Nej nu ska jag mysa ner mig framför tvn.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0