Epic fail 2

Alltså jag blir nästan rädd för mig själv hur nedrans tankspridd och senil jag är. Igår efter att jag skrivit mitt inlägg om att jag kastar grejer gick jag och kastade ett bananskal och vad hittar jag i papperskorgen? Jo en nappflaska som jag råkat kasta..
Och inte nog med de gjorde jag ett storkok med köttfärs åt Celine och tömde på kokosmjölk och tyckte den såg lite konstig ut så jag tittade på bästföre datum. 08-2012. Åh ett helt år gammalt ju tänkte jag och blev irriterad och slängde bort skiten för att sedan komma på: men det är väl 2012 nu? Snacka om tanskridd. De måste vara sömnbristen, och det läre inte bli bättre idag då våran lilltjej gjorde morgon halv 4 .
Välkommen lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0