Snö och tallrikshylla

Hejsan.
 
Här vräker det ner snö!!! Det verkar aldrig ta slut där uppe. Fick förbud på att köra någonstan idag av Tobias så vi har hållit oss hemma. Lika bra det när det bara vräker ner!
 
Har målat lite, och pysslat på med mina grejer. Hittade lite småsaker i farmor och farfars gamla stuga. En spegel, lite ljusstakar och smått och gott. Men inte nog med det hittade jag en tallrikshylla på Erikshjälpen för 45 kr. Inte ofta dom får in sånna, mannen i kassan sa det också. Ska piffa ordning den någon dag, sätta dit ett bakstycke och fixa dit någon text. Så får vi se om jag hittar någon plats för den här hemma, annars blir det tradera, dom brukar gå för ett par hundra där.
 
Har upptäckt att det är riktigt roligt att sälja där, när man väl lärt sig fraktmetoder och regler. Sålde en sak jag köpt på Erikshjälpen för 12 kr och jag fick 521 kr för den, allt som behövdes var lite vit färg. Sånna gånger är det speciellt roligt.
 
I morgon ska jag på inflyttningfest hos mamma. Hon ska ha de för ett gäng jobbarkompisar och så jag då förstårs :) Ska bli riktigt roligt, då jag förra helgen när vi var på julbord fick världens magkatarr så det blev inte mycket festligheter för mig, trodde jag skulle spy hela den 2,5 timmar långa bussresan hem. Men i morgon hoppas jag på bättre tur :)
 
Nej nu skulle jag behöva ta tag i Maximilians stökiga rum. Eller vad tycks?
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nikita

Ja dem kan konsten att stöka ner men är inte lika allerta då de kommer till städningen ;)

2012-12-08 @ 19:42:31
URL: http://Nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0