Maximilian citat

Alltså Maximilian säger så mycket tokiga saker. Det bara blir utan att han tänker på det.
 
Maximilian: Det kliar på snoppen.
Jag: Vad säger du? Kliar det på snoppen.
Maximilian: Men inte direkt på snoppen utan dom där nötterna som är innuti.
 
 
Maximilian: Mamma, jag vill bara ha en julklapp.
Jag: Men varför vill du de?
Maximilian: För att det måste räcka till alla barn, ingen vill vara utan.
Jag: Men du är då den snällaste pojken i hela världen.
Maximilian: Ja och för att jag är så snäll så vill jag nog ha två julklappar.
 
 
Maximilian: Mamma, jag är rakt förvonad att jag fick så mycket julklappar. Jag måsta ha varit riktigt snäll.
 
 
Maximilian: Mamma kom och titta i mitt rum, jag har party i en papperskorg!
 
 
Maximilian: Mamma, kan du knäppa på TV:n?
Jag: Nä, vi ska inte kolla på nå TV nu.
Maximilian: MEEEN! Vilken tönt-mamma du är!
 


Kommentarer
Nikita

Haha ja de är svårt å hålla sig för skratt många ggr ;)
Igår talade Albin om för mig att ja gick honom på nerverna :-)

2012-12-27 @ 07:16:16
URL: http://nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0