Magkattar, kokt fisk och hårfärgning.

Vilken dag, har haft magkatarr hela dagen och när min magkatarr drar igång blir jag verkligen begränsad vad jag kan göra. Helt plötsligt gör det jätte ont så jag bara vill ligga ner och nästa så känner jag knappt av de, bara lite sveda i magen. Så har bara varit hemma hela långa dagen, förutom Maxis sväng till dagis.
 
Ska leva på kokt fisk och kokade grönsaker nu ett par dagar och hoppas magen blir bättre lagomt till jul.
Vill inte må så här på självaste julafton. Längtar för övrigt nå grymt till julafton <3
 
Måste för den delen hinna färga håret innan jul också, vilket inte är så bara då jag drar i blonda slingor innan
jag lägger i den rätta färgen, så det tar en stund och jag behöver två förpackningar färg och så kladdar jag så hemskt :P  Denna färg brukar jag använda.
 
 
 
Nu ska jag vänta in andra avsnittet på Morden i Sandhamn.
Trevlig kväll!
 
 


Kommentarer
Nikita

Färga håret skulle ja me behöva göra , men de tar sån tid för mig med !! Brukar åxå ha både färg å slingor

2012-12-20 @ 15:42:02
URL: http://nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0