Julafton

 
Ja julafton började mindre bra då jag kände en släng av magkatarr men det gick över ganska fort. Sedan när vi åt frukost spillde jag ut juice över hela köket.. Tobias pappa ringde och sa att han inte kunde komma för han blivit magsjuk :/ Vi fick strömavbrott i 1,5 timme !!! Gahh!! På självaste julafton? Men i slutänden blev allting bra tillsist och vi hade en super härligt julafton med våra nära och kära och vi åt massor av julmat, eller inte Maxis, han åt 3 köttbullar, 2 leverpastejsbitar och lite vindruvor men han var glad och pigg endå.
 
Tomten var det tjat om redan från klockan 8 på morgonen så när han väl kom var Maximilian först på plats att praktikst taget dra han in i vardagsrummet, han gav tomten paket att läsa, han delade ut dom och självklart fick han en kram :) Celine skrek till lite när Tomten hälsade men sedan hade hon fullt upp med att dra och slia i alla andras paket utom sina egna :)Barnen var uppe läääänge, ungefär till klockan 10 och jag och Tobias till efter 12 ! Skit sent för att vara mig :p Vi fick massor av finajulklappar visar i ett annat inlägg senare :)
 
 
Bildbomb på julafton!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nikita

Haha här var de också tjat om tomten från tidiga morgon :-)

Svar: Ja men vet ju själv hur man var också :p Jag längtade efter tomten jag med, älskar att se hur barnen skiner upp när dom ser han och när dom får alla paket :)
elinsoderberg.blogg.se

2012-12-25 @ 10:51:54
URL: http://nikital.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0